Захід був присвячений питанням відновлення України з урахуванням вимог інклюзивності та безбар’єрності.
Також в рамках конгресу Асоціація малих міст України організувала дводенний марафон «Супермаркет рішень для громад». Під час марафону вже представники громад розповідали гостям та учасникам конгресу про проєкти у галузі відбудови та відновлення, ділились досвідом.
Платформа «Супермаркет рішень» працює задля підтримки громад. Вона об’єднує понад 700 громад і має понад 10 тис. постійних відвідувачів.
На конгресі відбулась детальна презентація цієї платформи. Дводенний марафон мав кілька секції, і кожна була присвячена окремому питанню — від реформ під час війни до охорони ментального здоров’я. При цьому питання можна було обговорити і онлайн.
Основною перевагою платформи, за словами Козирєва, є її можливість органзувати безпосередню комунікацію між урядом, муніципалітетами та бізнесом. В Україні це завжди було проблемою.
«Не завжди бізнес має під свій продукт сформований попит. Наприклад, питання використання будівельних відходів, які виникли через величезні обсяги руйнувань, зараз ще на початковому етапі», — зазначив він.
Представники Бишівської громади, які розповідали на марафоні про один зі своїх проєктів, відзначили, що перевагою «Супермаркету рішень» є його різносторонність. Вони брали участь у схожих ззаходах раніше, але саме тут «кожен для себе може знайти відповідне обладнання, технології, які вони хотіли б використати».
Мережа CitySites була одним з інформаційних партнерів марафону, тож слово взяла PR-менеджер Тамара Борисова. Вона розповіла, що основною метою створення мережі сайтів міських новин було якраз розповісти найцікавіше про кожне місто.
«З початку повномасштабного вторгнення наша мережа прийняла рішення підримувати соціальні проєкти, а також деякі бізнеси, які допомагають під час війни. Це дуже важливо насправді, тому що на цьому тримається економіка нашої держави, тому ми допомагаємо просуватися, допомагаємо розказати про цю діяльність», — зазначила вона.
Фактично CitySites також є майданчиком для комунікації та обміну досвідом. Журналісти завжди напоготові, вони можуть поспілкуватись, взяти коментар про ту чи іншу подію і таким чином сприяти формуванню громадської думки.
Звісно, так само вони надають інформацію про місцеві підприємства.
Варто зазначити, що на марафоні «Супермаркет рішень для громад» було чимало виступів представників компаній, готових запропонувати містам та містечкам ті чи інші рішення.
Одна з таких компаній — Beton Energo, вона зокрема займається облаштуванням цивільного захисту. Її спікер Тамара Мумладзе наголосила, що заходи, подібні до Українського будівельного конгресу і цього марафону, особливо актуальні у період повномасштабної війни.