У соцмережах обговорюють рекламу бренду жіночої білизни, для якої використали цитати військовослужбовиць. Однак від їхнього імені говорять начебто зірки. Серед них – акторка Олена Кравець.
Про це розповідає «Фокус».
Компанія, яка випускає жіночу білизну, розмістила банер на підтримку військовослужбовиць ЗСУ. У рекламі використали обличчя колишньої акторки «Кварталу 95» Олени Кравець, яка озвучила певні слова від імені бійчині з позивним «Піранька». В українців виникли питання: чому не дали слова жінкам, які воюють у складі Сил оборони, і чому їхні імена використали у рекламі без погодження.
Світлину банера із зображенням, яке викликало хвилю питань у соцмережі, ексвійськова Аліна Сарнацька розмістила у X (Twitter).
Рекламний банер, який викликав обговорення, помітили у Київському метрополітені. На ньому фото Олена Кравець і текст, у якому ідеться про незручності, які можуть відчувати жінки у війську. Внизу, малопомітними літерами, вказується, що слова про незручності — це начебто скарги бійчині «Піраньки». Проєкт називається «Одна за одну».
Скандал з Кравець і brabrabra — деталі
У дописі Сарнацької вказується, що проєкт, на її думку, використали з метою піару. На допомозі військовослужбовицям вирішили прорекламувати свою діяльність і компанія-виробник білизни, і громадська організація, яка до цього причетна, і Олена Кравець. При цьому захід втілили без жінок у війську, яких він стосується.
Українці залишили коментарі щодо банера. По-перше, посилаються на військовослужбовиць, які скаржаться, що їхні відверті слова використали без попередження, нічого не угодивши і, до всього, використавши імена. Крім того, запитують, чому надали слово акторці, а не справжній жінці з війська.
На сторінці Instagram brabrabra є пояснення щодо суті та способу втілення проєкту. Вказується, що жінки мають купити у них два комплекти білизни: один — для себе, другий — спеціальний комплект для військовослужбовиці. Ще один набір компанія надає бійчиням безплатно. Перелічуються імена селебріті, яких долучили до проєкту: крім Олени Кравець, є блогерка Даша Квіткова та інших. На думку компанії, селебриті зможуть «гучніше доносити їхній біль». Крім того, запевняють, що макети й тексти були узгоджені з соціальною ініціативою Arm Women Now та Жіночим ветеранським рухом Veteranka.